Reklamaatio

Mikäli tuote on viallinen, voit tehdä reklamaation.

 

Pystyäksemme hoitamaan tämän prosessin mahdollisimman nopeasti ja helposti, pyydämme sinua toimimaan seuraavasti:

  1. Tulosta reklamaatiolomake alla olevasta linkistä ja täytä siihen tietosi sekä reklamaation syy.
  2. Laita reklamaatiolomake pakkaukseen yhdessä palautettavien tuotteiden kanssa.
  3. Jos sinulla ei ole palautuslomaketta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla: info@7-days.fi tai puhelimitse 0445508809, niin lähetämme palautuslomakkeen sähköpostitse. Tulosta palautuslomake ja liitä se pakkaukseen.
  4. Postita paketti mistä tahansa postin pisteessä 7days:ille Turkuun.
  5. Heti, kun pakettisi on saapunut ja se on käsitelty, otamme sinuun yhteyttä.

Huom. Jos palautat asiakaspalautuksella, saat pakettipostikuitin, jossa seurantanumero. Suosittelemme säilyttämään tämän kuitin, koska ainoastaan sillä tiedolla voi seurata paketin kulkua ja mahdollisissa epäselvissä tapauksissa paketin löytäminen helpottuu.

 

Rekalaatiolomake

-Lataa reklamaatiolomake-

 

Reklaamtion yhteystiedot:

Sähköposti: info@7-days.fi

Puh. 044 550 8809